پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119609
بررسي مشکلات امامزاده شهرستان فارسان
امامزادگان، بزرگ ترين سرمايه مادي و معنوي هر منطقه اي است
تاریخ انتشار : 1393/09/04 09:28:43
نمایش : 2436
مشکلات امامزاده فارسان در نشست امام جمعه و اعضاي هيئت امناء اين مکان مقدس بررسي شد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين حسين جمالي زاده، در ديدار با رييس اداره اوقاف و امور خيريه و هيئت امناء امامزاده اين شهرستان، با تشکر از زحمات خالصانه فعالان اين عرصه، وجود امامزاده در هر منطقه اي را يکي از افتخارات آن منطقه برشمرد و اظهار داشت: امامزادگان، بزرگ ترين سرمايه مادي و معنوي هر منطقه اي هستند، به شرطي که قدر آن ها دانسته شود.
 
وي با بيان اين که مردم بايد با امامزادگان ارتباط برقرار کنند و به سمت اين مکان هاي مقدس سوق داده شوند، اظهار داشت: مردم به لحاظ اعتقادات ديني که دارند، از ديرباز با اين مکان هاي مقدس ارتباط داشته اند؛ فقط بايد بکوشيم که اين ارتباط به صورت مستمر و بيشتر صورت گيرد.

امام جمعه فارسان با تأکيد بر اين که آباداني بقاع متبرکه عامل مهمي در جذب افراد به اين مکان هاي مقدس است، تصريح کرد: اگر مردم به سمت بقاع متبرکه جذب شوند، به يقين ورود آن ها با خود برکات مادي به همراه خواهد داشت.

اين مقام مسؤول برگزاري نماز جماعت در بقاع متبرکه را يکي از راه هاي جذب مردم به اين مکان هاي مقدس بيان و تصريح کرد: هيئت امناء امامزاده فارسان بکوشند که شرايط برگزاري نماز جماعت در اين مکان مقدس هر چه زودتر فراهم شود تا مردم بيشتر با اين امامزاده واجب التعظيم ارتبط قلبي برقرار کنند.

حجت الاسلام جمالي زاده برگزاري جلسات سخنراني و همچنين برنامه هاي فرهنگي در بقاع متبرکه را بسيار ضروري دانست و گفت: پيگيري بحث شجرنامه امامزاده فارسان با همکاري اداره اوقاف نيز بايد در اولويت برنامه هاي اين مرکز فرهنگي قرار گيرد.

در ادامه اين نشست نيز اعضاي هيئت امناء به بيان نقطه نظرات خود پرداختند و با تشريح روند ساخت و ساز امامزاده، خواستار همکاري هر چه بيشتر اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان شدند.

آقاي رييسي، رييس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان فارسان نيز در ادامه با تشکر از پيگيري هاي مستمر امام جمعه محترم شهرستان، همکاري با هيئت امنا و پيگيري مشکلات امامزاده فارسان را از مهم ترين برنامه هاي اين اداره در سال جاري برشمرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html